Powered By Blogger

Followers

Sunday, January 9, 2011

Penantian

assalamualaikum w.b.t. 
dan salam 1 Malaysia..:)
seperti biasa la kan.. aku just nk bercerita sedikit sebanyak la kisah aku.. biasa la kan, manusia nih mcm2 ragamnye.. ade yg bagus.. ade yg ta.. tu la dinamakan LUMRAH KEHIDUPAN.. so.. bagi sesiapa yg nk baca blog aku nih, aku mengalu-alukan lah.. tapi bagi spe yg tanak tuh.. korunk boleh la klik cancel or next blog.. okeyh??

ari ni aku just nk share citer pasal diri aku.. sblm trlmbat aku just nk memohon seribu kemaafan kepada kalian semua seandainya aku ada buat salah dan silap ngan korunk sume samada secara langsung or ta langsung.. biasala kan, manusia mne lepas dari membuat kesilapan.. aku jugak nk minx korunk halalkanlah segala-segalanya lah pasal aku.. samada wang ringgit, ilmu or barang yg penah aku ambik or terambik or terpinjam..
aku ta nak la kang lepas nih, kalau ditakdirkan aku ta lagi bersama korunk, aku terseksa nnti..*paham2 jela*
hari nih, kurang dr 24 jam, aku akan menjalani 1 kehidupan yg ta penah aku alami.. ia nya menentukan samada aku masih dpt menikmati kehidupan di dunia ini ataupun ta.. aku berdoa agar umur aku dilanjutkan lah lagi, tpi itu sume ketentuan Qada & Qadar.. manusia kan hanya mampu merancang.. 
aku jugak nk memohon la jasa baik kalian supaya mendoakan aku selamat pergi dan bukannya van jenazah yg membawa aku pulang ke rumah..

kepada yg tersayang, sya just boleyh ckp yg sya mmg sygkan awk... syg saya kpd awk hingga hujung nyawa.. wlaup ape pun yg terjadi kepada sya, ingatlah... sya ikhlas menyayangi diri awk.. 



 apa yg aku boleh buat, just menanti jur la sehingga segala2 nya berakhir samada secara selamat or tak.. aku harap ape pun terjadi, aku redha... mungkin dh tertulis ini lah nasib aku.. aku terima.. ntah la.. aku sikit pun ta risau pasal bnda nih wlpun aku tahu sekiranya 'bnda nih' t'salah ambik boleh membawa maut kepada pesakit.. ta pun pesakit akan lumpuh separuh or 1 badan.. tpi nk buat mcmmne nak.. ini jelah jln yg ade bgi nk m'detect aku nih ade sakit ape.. mula2 tuh aku mmg ta nak kasi.. tapi smpai bila aku nk menanggung kesakitan dgn b'topengkan senyuman.. aku pun nk hidup normal mcm org lain.. so.. nk tanak aku kne la memberanikan diri untuk 'buat bnda' nih..
sakitnye aku dgr mmg ta dapat digambarkan dgn kata-kata..iyelakan tulang kita dicucuk dgn jarum tanpa sebarang ubat bius... mmg la sakit.. sedang jari kita terkena jarum yg halus tu pun dah meraung sekanpung.. ni kan pula jarum injection untuk tembus tulang belakang.. ta gile ke apeh.
huhuhuhuhuh...
kalau berjaya la kan, aku just mengharapkan ada sinar kehidupan baru untuk aku..
aku nk sgt hidup bahagia disamping org yg aku syg...



apa2 pun.. aku ta boleh la cakap lebeyh2 kat sini.. kat korunk ckp aku nih merepek la, nk menagih simpati lah dan sume bagai la kan.. bagi yg paham tuh bagus lah... bagi yg ta paham tuh paham2 kan lah sendir.. aku pun ta boleh la nk bercerita details2 sgt... :D
akhir kata, aku ingin memohon sekali lagi seribu kemaafan n doakan lah kesejahteraan hidup aku nih..
kalau ade umur yg pnjang kita berjumpa lah lagi..



sekian w'slm...

No comments:

Post a Comment