Powered By Blogger

Followers

Saturday, January 8, 2011

meraung

assalamualaikum wbt
salam 1 malaysia..

ermmm.. hari ni tade pape pun aku nk citer.. just ade la sikit org ckp luahan hati dan dedikasi untuk di kongsi bersama.. ceyh! gitu lak en.. hehhehe.. 
bagi sape2 yg berminat boleh la baca... sape yg tak tuh.. boleh la klik next blog..:D
peace!!!

hhahaha.. mungkin citer aku nih agak 'jiwang' la bak kata org yg bercinta.. bagi aku, biasa jur.. just aku nk shre ape yg aku rasa jer.. ta lebeyh dri tuh pun..  aku nih dh la tak reti nk bercerita sgt.. kalau ada yg korunk ta paham.. sorry la noh.. hehhehhe... aku failed sket bab2 nk b'cerita.. kalau bab maki hamun orang, aku terer uh..
:)

aku amat merindui cinta mati aku.. mungkin ade yg kenal, mungkin ade yg ta kan. nama dye.. Fatin Nabiha Zulkifli..kami bru jur ta jmpe sebulan.. dh rasa mcm 10 tahun lamanya.. so.. dlm msa yg sama, masing2 dh jauh.. sorang kutub utara, sorang kutub selatan.. mmg payah la kan kalau nk berjumpa..
tahu2 la kan students.. mne nak cekau duit bnyk2 turun sana sini..
so kami just boleh contact through phone or fb jur la.. tapi, aku siyes brani bet, korunk sume pun mst tak tahan kan kalau ta jumpe cinta mati korunk..spe la yg boleh kan.. kalau boleh tuh mmg aku tabik spring2 lah kat dye.. aku nih yg jiwa keras pun cair kalau ngan cinta mati aku nih..

okeyh, topik2.. jgn nk melalut sangat oke Rashidi.. 
dh masing2 jauh nih, mcm2 la dugaan, cabaran n masalah yg berlaku antara kami.. 
ade jugak uh kadang2 bergadoh.. tpi org ckp, adat la kalau bercinta.. btol ta? mne nk bahgia jur 24jam.. kne lak aku nih jenis baran, silap sket nk angin jur... mmg kne lah.. kadng2 tuh aku pun kesian gak kat cinta mati aku nih... asyik dye jur kne.. huhuhuh.. sorry eyh syg!! ta sengaja!!

aku mula knl dye tyme aku stdy uh kat 1 kolej under MARA nih.. masa tuh sye baru jur masok.. junior aku la katakan.. kenal punye kenal.. last2 sangkut jugak kat mata kail pancing aku.. ape ag.. aku tarik uh!! kang melepas.. masak aku...
hehehhehe..
masa tuh oke lagi la kan, hari2 boleh jumpe.. pantang ada masa free jur.. mula muka kami jur kat cafe kolej.. heheehehe.. lagi ta malam, lagi tuh la ta jmpe pintu balik bilik..
dh hampir2 nk hujung sem.. baru lah aku terasa somethng yg patot aku ta perlu rasa..
aku t'pksa tinggalkan dye.. bukan CLASH oke.. 
maksud aku.. aku dh ta boleyh la jmpe dye mcm dlu.. ta boleh nk dating dh.. yelakan, aku sem last..
\mne nk menapak lagi dh kat kolej tuh..
so.. terpaksa la aku tinggalkan dye kat situ.. dh jauh nih, semakin hari.. semakin rindu la dibuatnye..
ape aku buat semua ta kne.. aku bila ta dpt ape yg aku nk mula lah.. angin satu badan.. sape yg ade kat sekeliling aku uh jadik mangsa..
cinta mati aku jgn citer uh.. slalu sgt b'sedih disebabkan aku.. yela. tak pasal2 kne marah kan.. ttbe jur.. padahal ta buat pape pun.. hadoi.. tapi dye paham aku mcm mne kan.. jadi dye pun tade lah nk amek hati sgt..
tpi kadng2 tuh, ade gak uh dye kecik aty ngan perangai aku yg pelik nih.. dh aku lak kne pujuk.. aku ni buknnye jenis kaki pujuk.. tak t'kial2 lak en aku nk memujuk.. nk tanak, kne la nk jugak.. sayang punye psal..

sekarang nih.. dh hampir 2 bulan gak uh kami ta berjumpe..
aku mmg rindu gila kat dye.. org ckp, dh ta boleh nk ckp ngan kata-kata dh.. setiap hari setiap masa aku meletakkan harapan supaya aku boleyh sgt berjumpe dgn dye wlpn aku tahu tuh sume hanyalah angan-angan jur,,bukannye senang beb nk menapak ke selatan kalau dri utara.. kne jugak spare modal.. buknnye senang ooo nk cri.. hadoi.. ape pun aku harap aku dpt sgt berjumpe ngan cinta mati aku nih sblm terlambat.. aku ni bukannye sehat sgt.. bak kata org.. jenis org b'pnyakit nih bknnye boleh hidup lama.. so.. b4 pape jadi aku mmg nk sgt jmpe dye.. aku nk melepaskan dlu rindu yg t'buku dlm hati aku nih...
aku memang sayang dye lebih dri diri aku sendiri.. 
dan aku sentiasa mengharapkan aku dpt hidup b'sama-sama dye, walau[un seketika

akhir kata, w'slm...
i really luv you Fatin Nabiha Zulkifli..
i really2 do..
n misshh u so much!!!!!!!!!!
sssoooo muuchh!!!
:(



2 comments:

  1. i love so much too b! get well soon oke? jgn bnyk sgt bepkr. just go on with ur life. kite slalu ad teman kn awak bile2 mase awak perlu kn kite. cume jauh jur jd penghalang hubungn kite neyh. awak bebnyk besabar oke? miss u always! :(

    ReplyDelete