Powered By Blogger

Followers

Saturday, August 6, 2011

Seronok Untuk Seketika

hola.. sje jer nk gatal kejap !
*my blog, my taste la wei*

aku just straight to the point !


aku ade knl sorang perempuan ni.. aku mmg suke sgt dye.. his style so cool man.. rambut dye mmg aku minat abis !
 aku knl pun dlm fb jer..
later dok knl-2, mula aku pun dah rasa seronok la.. dye pun lyn aku oke jer..
aku pun layan jer la..
tak lama jugak uh.. walling-2 ape bagai..
then ada satu mamat ni walling dye..
terus aku tgk dye layan mamat tu beb..
aku tgk status dye pun dah berubah dah..
mcm-2 la kan.. aku mls nk cerita kan sini..

baru jer aku nk ejas..
tapi nmpknya bkn rezeki aku..
tapi ape pun, aku still happpy sbb dye layan aku sebijik mcm ex aku dlu..
tu yg buat aku teringat sgt-2..
rambut diorng amat sama !
panjang dan cantik !
style diorng pun sama beb !


takpe, hidup mesti diteruskan ~
terima kasih awak sbb sempat buat sye seronok even seketika..
almost a years sye tak happy mcm tadi..

p/s : even agak poyo, tapi ini blog ! so , do i care ur words?

sekian, w'slm..
selamat berpuasa..=)


No comments:

Post a Comment