Powered By Blogger

Followers

Friday, June 3, 2011

Mimpi


hey guys!! lama nye aku ta update blog ni ha..
dh bersawang da pun.. hahahhaa~~!!
anyways, aku pun da ta tahu nk citer ape dah..
sekarang ni sebok ngan keja lagi..
dh ta sempat tahu nk membebel kat sini..


aku just nk share ngan korunk pasal MIMPI aku mlm tdi..
walaweh!! mst korunk kate, pasal mimpi pun nk citer..
aku reply, pnye la pasal.. nk baca, dipersilakan... kalau ta nak..
next blog please.?


MIMPI ni, alamak aii.. mcm mne eyh nk mulakan..
errmm, sbnrnye aku mimpi pasal ex aku.. **T** ****H* namanye.. (hide)
aku ta tahu mcm mne aku boleh mimpi pasal dye..
yg aku engt masa dlm mimpi tuh..
dye dtg kat aku..
aku pun ape lagi, menangis jela...
dh lama kot ta jumpe..
rindu gler ckp kaw, tpi syg la kan, masa tuh ktorg dh break..
aku just bole tgk dye jela..
hahhahhahaha~~~
then, aku ta tahu mcm mne ttbe aku bole ade dlm bilik n pura2 tdo..
dye dtg kat aku then ckp smbil pegang tgn aku.. pngjang dye membebel masa tuh...
dye engt aku ta dgr...
yg aku engt ada dye ckp...
'' sye sygkan awk, tpi sye ta boleh dgn awk..''
aku yg tgh berlakon tdo ape lagi, terus bangun..
aku ckp, '' kita lupekan yg lama, mulakan yg baru''


then, ktorg masing2 gelak..
masa tuh, aku happy jgn citer la kan.. mmg best giler..
secara tetiba, aku terbgn dri tdo..
nmpknye aku mimpi rupenye....
hehhhh~~!!
ruginye.. kan best kalau btol...


aku bgn tdo je tadi, terus termenung smbil menangis..
alangkah bestnye kalau mimpi aku tdi tuh jdi kenyataan..
aku mmg rindukan dye.. terlalu rindu..
tapi aku tahu, syg aku, rindu aku, tak kemana pun..
dye dh ta suke aku..


aku harap biarlah aku terus mimpikan dye lagi..
bole aku jumpe dye..
biar pun dlm mimpi, tpi aku seronok sgt2..


itu jela citer aku kali ni..
hahahha..
aku ta pndai nk berkarang..
sorry kalau korunk baca agak pening sikit..
hehehhehe!~~
thnks~~




No comments:

Post a Comment