Powered By Blogger

Followers

Wednesday, March 16, 2011

SELAMAT TINGGAL SEGALANYA,,,,

Assalamualaikum w.b.t dan salam kepada semua pembaca2.. agak lama la jugak kan aku ta update blog aku nih.. Actually tak tahu nk citer ape dh...
 Aku just nk gtaw korunk yg aku dh buang sume laman sesawang aku. So spe2 yg ade pape hal ngan aku, korunk boleh la contact directly ngan aku.. yg tak tade number aku tuh, pandai2 la korunk cari oke.. :D
  FYI, aku bru just putus cinta.. bru jer smlm.. dye yg minx putus.. aku speechless.. tak tahu nk ckp ape dah time tuh.. aku just trima even aku tgh sawan sekarang. Rasa mcm nk terjun bangunan nih.. dye tak tahu agknye yg aku syg giler tahap ape tak tahu la kan. Tapeh la. Org tak hargai kite. Ape boleh buat.  Tapi ape pun, aku akan tetap sygkn dye smpai biler2.. aku sanggup tunggu dye smpai hujung nyawa aku.. aku tak tahu dimana silapnye. Aku harap dye akan paham aku satu hari nnti.
  Lastly, aku just nk mintak maaf kat sume org yg pernah kenal aku. Aku harap korunk sume maafkan lah aku yer. Aku nk minx korunk halalkan mkn,minum, aku slama kita pernah kenal..aku nk minx korunk halalkn sumenye pasal aku. Kalau aku pergi dlu, doa2kan lah aku yer. Aku pun buknnya cukop amal sumenye. Harap2 korunk bantu2 la aku taw..
  Akhir kata. . semoga kita jumpe lagi.. selamat tinggal sume. Sye sygkan awk FATIN NABIHA ZULKIFLI..  sgt2.. kalau ade rezeki n umo sye pnjang, kita akn b’jumpe lagi.. ..
SELAMAT TINGGAL SEMUA.. ASSALAMUALAIKUM.................


No comments:

Post a Comment